2016年3月1日

Foxglove

呢間都開左幾個月,間餐廳主題係咩大家可能仲要俾我更清楚,所以我集中寫番野食。


其實夜晚就bar黎既,當然Corktail 同食物都好ok,岩哂一邊飲一邊食,餐廳大部分地方都係low table。但lunch就食executive set lunch既路線,你問我邊樣好d,可能係相反lunch整得仲比心機,呢個答案好似好反常,但又好合理。


麵包冇咩好特別,特別在左邊個sauce同埋麵包夠脆溫度夠,如果我咁講大家唔同意,大家可以試多d餐廳先,麵包呢家野分別都可以唔細。


講番正經野先,呢個poached egg上面就有層Parmasen係度,至於揭開左佢之後,就係一隻好靚靚既水波蛋囉,而且仲有caborana cream底添。未食已經可以有排睇。


之後輪到燒露荀,我突然間諗起舊年去le difference 個間法國菜,原因係砌得太靚啦!見到都有d唔想忍心食左佢。


Main dish時間,呢個risotto 個sauce好creamy,可以見到d汁係掛左係飯度。不過入面係煮熟哂既,同平時留番dd生既有少少唔同,大家留意下。


而呢個braised wagyu cheek 煮得好夠,又入哂味,雖然鐘意食steak多d,但都唔要求太多啦。


突然間唔想食dessert,都有個cheese plate揀下,可以滿足一下唔同口味既朋友。


而呢個mocha panna cotta, 唔,味道好似冇咩特別,綠茶味又唔太多,有dd兩到唔到岸既感覺。

沒有留言: